Jaké jsou výhody hořčičných vršků?

recepty z listové hořčice

Na zemi existuje obrovské množství jedlé zeleniny s různými chuťovými tóny. Pikantní listová hořčice, jejíž receptury jsou známé po celém světě, si získala srdce mnoha lidí. Aktivně se používá k přípravě marinád, salátů, sendvičů a dokonce i jako příloha k masu. V zámoří se zelená hořčice používá do steaků a Italové ji přidávají do omáček na těstoviny. Rusové ocenili produkt za vlády Kateřiny II. Dnes se rostlina stále používá k výrobě slaných jídel.

Listová hořčice: recepty od profesionálů

sendvičová směs s hořčicí

Jak víte, kulinářské umění přímo souvisí s kreativitou a představivostí. I psané pokyny lze upravit. Přidáním trochy koření se chuť pokrmu okamžitě změní.

K přípravě sendvičové směsi budete potřebovat:

  • tvrdý sýr;
  • máslo;
  • listová hořčice;
  • sůl.

nastrouhat tvrdý sýr

Tvrdý sýr se nastrouhá na jemném struhadle. Listy hořčice se jemně nasekají nožem.

připravit sendvičovou směs

Suroviny smícháme, osolíme a okořeníme měkkým máslem. Během jídla se produkt natírá na chléb nebo bochník.

Příznivci pikantních jídel přidávají do směsi mletý černý pepř.

Podobný recept s hořčičnými listy se používá k přípravě slané přesnídávky.

Produkty, které budete potřebovat:

  • majonéza;
  • listy hořčice;
  • máslo;
  • chléb.
  • sůl;
  • koření (podle chuti).

listy hořčice

Listy rostliny se omyjí pod tekoucí vodou. Nakrájejte a nechte odkapat přebytečnou tekutinu. Nakrájet na malé kousky.

směs je ochucena majonézou

Dres s majonézou (obsah tuku 74 %). Osolte a posypte kořením. Předkrm se maže na chleba. Spojte do párů a zakryjte pastou nahoře. Podáváme s teplými jídly k obědu.

Zdravá zelenina

recepty na hořčičný salát

Oblíbené jsou zejména pokrmy z přírodních produktů, které posilují obranyschopnost organismu. Zvažte zajímavý recept na hořčičný listový salát podávaný s rybou nebo masem.

Obsahuje ingredience:

  • rostlinný nebo olivový olej;
  • čerstvé listy hořčice;
  • petržel; ;
  • sůl;
  • citronová šťáva.

opláchněte zelí

Veškerou zeleninu dejte do misky. Naplňte vodou. Po 5 minutách sceďte a opláchněte pod tekoucí vodou. Tím zabráníte tomu, aby se zbytky zeminy dostaly do salátu.

READ
Jaký je nejzdravější způsob oblékání salátu?

nasekejte bylinky

Bylinky se lehce vysuší a poté nakrájí na malé kousky. Vložte do salátové mísy a osolte. Voda s citronovou šťávou a rostlinným olejem.

Listy hořčice se na zimu zmrazují. Za tímto účelem se omytá zelenina suší a po malých částech zabalí do fólie. Skladujte při -18°C.

Hořčičné listy – královské recepty na občerstvení

královské občerstvení

Kombinace různých surovin často vede k úžasné chuti pokrmu.

Podívejme se, jak připravit salát z této sady produktů:

  • listová hořčice;
  • červená cibule;
  • chard;
  • řepa;
  • petržel; ;
  • česnek;
  • citron (na šťávu);
  • oranžová;
  • olivový olej;
  • ocet (jablečný);
  • kmín;
  • sůl;
  • pepř.

nakládejte červenou cibuli

Červená cibule je nakrájena na poloviční kroužky. Dejte do misky a přidejte jablečný ocet. Odesláno na chladné místo.

nakrájejte řepu

Uvařená řepa se nastrouhá nebo nakrájí na kousky. Smíchejte s nakrájenou hořčicí, petrželkou, mangoldem a koriandrem. Kombinujte s nakládanou cibulí. Dobře promíchejte.

nakrájejte česnek

Česnek prochází ručním lisem. Pokapeme šťávou z pomeranče a citronu. Posypeme mletým kmínem. Sůl a pepř. Přidejte olivový olej. Výslednou směs dochutíme bylinkami a zeleninou. Míchat. Královský salát je připraven k jídlu.

Elegantní jídlo pro slavnostní pohoštění

recepty na vitamínový salát z hořčice

Všechny akce zpravidla zahrnují různé domácí práce, včetně vaření. Pojďme se seznámit s originálním pokrmem z hořčičných listů, který obsahuje celý arzenál vitamínů.

Budete potřebovat jednoduché komponenty:

  • listová hořčice;
  • toskánské zelí;
  • řepné natě;
  • špenát;
  • chard;
  • česnek;
  • olivový olej;
  • sůl;
  • Červená paprika).

listy hořčice nakrájíme na tenké plátky

Zelení se několikrát důkladně omyjí pod tekoucí vodou. Sceďte v cedníku. Odstraňte silné stonky. Nakrájejte na podélné proužky.

vařit vodu se solí

Voda se nalije do prostorné pánve. Osolíme a zapálíme. Když se vaří, přidejte jednu po druhé zelí. Každou dávku držte 4 minuty. Odstraňte děrovanou lžící a poté ihned ponořte do ledové vody. Díky tomu si rostliny udrží svou barvu.

osmahněte cibuli

Nalijte olivový olej do pánve. Prohřejeme a přidáme česnek nakrájený na tenké plátky. Smažíme do zlatohněda. Produkt se vyjme a do oleje se přidá zelenina. Sůl a pepř. Smažte na mírném ohni, dokud ingredience nemají měkkou strukturu. To obvykle netrvá déle než 5 minut. Jakmile je proces hotový, přidejte kousky česneku. Pochoutka se podává horká.

Komponenty pokrmu obsahují hojnost vitamínu C a beta-karotenu.

Listová hořčice na zimu

recepty listové hořčice na zimní přípravy

Vzhledem k tomu, že produkt je známý svými prospěšnými vlastnostmi, je připraven k použití v různých občerstveních.

READ
Co má ráda orchidej kočky divoké?

Pro případ budete potřebovat:

  • cibule;
  • listová hořčice;
  • granulovaný cukr;
  • sůl;
  • ocet (9%);
  • čistá voda.

cibuli nakrájíme na půlkolečka

Pro pikantní přípravu na zimu je salátová hořčice důkladně omyta. Nakrájejte na vhodné kousky, jak chcete. Oloupanou cibuli nakrájíme na půlkolečka.

připravte marinádu

Voda se nalije do pánve. Přidejte sůl, krystalový cukr a ocet. Přiveďte k varu a poté stáhněte z ohně. Nakrájené zelené se vloží do dušených sklenic. Nalijte horkou marinádu. Uzavřete víčkem. Skladujte na chladném místě.

Nádoba se někdy přikryje nylonovým víčkem, aby se vyzkoušela chuť pokrmu. Po 24 hodinách z něj můžete dělat vitamínové saláty.

Elitní pokrm s mletým masem

recepty listové hořčice na pokrmy s mletým masem

Co si z hořčičných listů připravit k vydatné večeři? Podívejme se na původní verzi.

Miska obsahuje ingredience:

  • listová hořčice;
  • mleté ​​vepřové;
  • sójová omáčka; ;
  • Sezamový olej;
  • sůl;
  • koření (podle chuti);
  • olivový olej;
  • červené víno.

dusit zelené fazolky

Do hluboké pánve nalijte rostlinný tuk a zahřívejte na mírném ohni. Umístěte zelené fazolky nakrájené na kousky. Vařte asi 15 minut. Pak to dali stranou.

dušené fazole s mletým masem

Přidejte olej a přidejte mleté ​​vepřové maso. Smažte na středním plameni, dokud nebude zcela uvařený. Bez odstranění z ohně přidejte chřest a nakrájené zelené hořčice.

přidat sójovou omáčku

Dolijeme vínem a sójovou omáčkou. Osolené. Rukavice Vařte na mírném ohni 5 minut. Při podávání potřeme sezamovým olejem.

Místo mletého vepřového masa můžete použít kuřecí nebo hovězí maso. Každý jednotlivý případ bude mít svou vlastní jedinečnou chuť.

Na záhoně vám musí vždy růst hořčičná zelenina, recepty na pokrmy s čerstvými bylinkami jistě osloví milovníky nevšedních jídel. Skládají se z jednoduchých součástí. Snadná příprava. Zdravé a samozřejmě velmi chutné.

Hořčice je zelenina odolná proti dešti, takže ji lze konzumovat každý rok a v kteroukoli roční dobu. Tuto jednu zeleninu lze zpracovat na různé druhy tělu prospěšných potravin (a nápojů). Existují různé druhy hořčice, které lze použít při vaření. Různé hořčice mají své výhody. Chcete-li se dozvědět více, podívejte se na vysvětlení níže. [[Související článek]]

Druhy hořčice zelené a jejich výhody

Hořčice patří do rodu brassica s třídou Cruciferae . Tento druh zeleniny také přichází v různých tvarech a barvách. Téměř všechny druhy hořčice se pěstují a používají po tisíce let. Zde jsou některé zelené hořčice, o kterých byste měli vědět:

READ
Co lze postavit na pozemku bez stavebního povolení?

1. Hořčičné zelené

Zelená hořčice nebo qaisim má mírně nahořklou chuť. Tento druh se nejčastěji používá v indonéských potravinových směsích, jako jsou masové kuličky a kuřecí nudle. Hořčičné zelené nebo kaizim mají mírně hořkou chuť a ve skutečnosti se používají jako neutralizátor nadměrné pikantní chuti. Zelená hořčice obsahuje mnoho živin, jako je vitamín A, který je více než špenát, a vitamín C, který je více než pomeranč. Není žádným překvapením, že zelené hořčice mají skvělé výhody. Obsah vitamínů a minerálů v hořčičné zelenině může podpořit zdraví těla. Kromě toho může vitamín A v hořčičné zelenině také podporovat zdraví srdce, plic a ledvin. Obsah vitamínu K v zelené hořčici je také velmi vysoký. Tento vitamín může zabránit osteoporóze a snížit riziko zlomenin.

2. Chili pepper

Velmi oblíbené a oblíbené je kimchi z čekanky a po kimchi je po celém světě velmi oblíbená cizrna. Tato zelenina má latinský název Brassica juncea L a také známý jako proč zelí . Tato zelenina obsahuje mnoho živin. V čekance můžete získat vitamín A, vitamín C, vitamín K, kyselinu listovou, vápník, železo, hořčík, mangan a zinek. Bílá hořčice patří také mezi nízkokalorické potraviny. 100 gramů čekanky obsahuje pouze 16 kalorií. Čekanka je také velmi bohatá na obsah vlákniny. Jednou z výhod, které lze získat konzumací čekanky, je to, že pomáhá snižovat hladinu špatného cholesterolu v těle.

3. Pakkoy nebo bok choy.

Tato zelenina má tvar lžíce na stopce. Podle studie může konzumace pakky snížit riziko vzniku rakoviny plic, prostaty a tlustého střeva. Této výhody je dosaženo díky obsahu kyseliny listové v pakkoy. Navíc tato zelenina, zvaná „lopatková hořčice“, obsahuje vitamín C, vitamín E a betakaroten a také selen. Všechny tyto složky působí v těle jako antioxidanty a také pomáhají odstraňovat rakovinotvorné volné radikály v těle. Obsah vitamínu B6 v pakkoy může také snížit riziko srdečních onemocnění a dalších kardiovaskulárních onemocnění. A co víc, zelenina, která se často používá jako přísada do polévek a dušených pokrmů, může podle výzkumu pomoci předcházet cukrovce 2. typu.

4. Kaylan nebo gailan

Kaylan má listy podobné kaizimu se stonky jako zelí. Tato zelenina se často nazývá Čínská brokolice . Zelenina s latinskými názvy brassica oleracea tato skupina alboglabras často považovány za podobné některé jiné zelenině. Tvar listů je podobný hořčičné zeleni a stonky jsou velmi podobné zelí. Vaše velikost je také docela nízká, se širokými listy jako pakkoy. Výhody kailanové zeleniny jsou také mnohé. Vysoký obsah vlákniny v této zelenině pomáhá zlepšit trávení po její konzumaci. To vám také umožní udržet si ideální tělesnou hmotnost. Stejně jako ostatní zelené hořčice můžete také snížit riziko rakoviny, mrtvice a srdečních onemocnění. Kromě toho máte také vitamín B komplex, vitamín C, vitamín E a vitamín K. Díky tomu je kailan prospěšný pro udržení zdraví očí, péči o pleť, kosti, zuby a udržení dobré funkce mozku. Viz také: Seznam zeleniny s vysokým obsahem vlákniny, kterou můžete jíst každý den, chutné a výživné

READ
Co dělat, když má vaše kočka oteklá prsa?

Jak správně vařit hořčičnou zeleninu

  • Nakupujte zeleninu na místě, které zaručuje čistotu a zdraví.
  • Spotřeba bio hořčice zelené
  • Vyberte si tu nejšpinavější zeleninu, kterou omyjte jako první, aby špína příliš neprosakovala.
  • Omyjte tekoucí vodou z kohoutku a nezapomeňte očistit povrch zeleniny.
  • Omytou zeleninu pak vložíme do suché nádoby a skladujeme v lednici, aby déle vydržela.
  • Nevařte zeleninu příliš dlouho, aby si zachovala její nutriční hodnotu.

Poznámky od SehatQ

Hořčice je zelenina bohatá na živiny, která je velmi prospěšná pro zdraví organismu. Můžete si vybrat různé druhy zelené hořčice, abyste z nich vytvořili zdravé menu pro každodenní konzumaci. Chcete-li podrobněji prodiskutovat typy a výhody zelené hořčice, kontaktujte přímo svého lékaře na adrese: Aplikace HealthyQ Family Health . Stáhnout nyní na App Store a Google Play .

Rate article
Add a comment

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!: